1. Home
  2. Usterki
  3. Uprawnienia użytkownika

Uprawnienia użytkownika

Wyróżniamy dwa rodzaje uprawnień do ewidencji usterek:

  • Dostęp do usterek na poziomie firmy.
  • Dostęp do usterek na poziomie projektu.

Usterki na poziomie firmy

Użytkownik z dostępem do usterek na poziomie firmy nazywany jest administratorem modułu usterek oraz posiada możliwość przeglądania oraz edycji wszystkich usterek zarejestrowanych w systemie. Dodatkowo osoba z tymi uprawnieniami ma możliwość otwarcia strony dowolnego projektu oraz dostęp do sekcji Usterki określonej na jego poziomie.

Usterki na poziomie firmy widoczne są z poziomu osobnej pozycji w menu.

Usterki na poziomie firmy

W celu nadania użytkownikowi uprawnień administratora modułu usterek należy:

  • Rozwinąć menu po lewej stronie systemu.
  • Kliknąć w pozycję Administracja, w celu rozwinięcia menu.
  • Kliknąć w pozycję Użytkownicy, w celu otwarcia listy wszystkich użytkowników.
  • Wyszukać na liście osobę, dla której zmienione powinny uprawnienia do modułu usterek.
  • Kliknąć w ikonę zmiany uprawnień, w celu otwarcia strony z ustawieniami.
  • Na nowo otwartej stronie ustawić uprawnienia do modułu Usterki.
  • Kliknąć w przycisk Zapisz.

Usterki na poziomie projektu

Dostęp do usterek na poziomie projektu zapewniony jest dla kierownika projektu oraz innych użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia na poziomie projektu. Użytkownik będący administratorem modułu usterek ma dostęp do usterek we wszystkich projektach, niezależnie od uprawnień nadanych indywidualnie.

W celu nadania użytkownikowi dostępu do usterek na poziomie projektu należy:

  • Będąc na stronie z szczegółami projektu kliknąć w sekcje Użytkownicy, w celu otwarcia strony z nadawaniem uprawnień.
  • Kliknąć przycisk Dodaj znajdujący się nad tabelą.
  • Wybrać interesującego nas użytkownika oraz nadać mu uprawnienia do usterek.
  • Kliknąć przycisk Zapisz.
Updated on 20 maja, 2021

Related Articles