1. Home
  2. Projekty
  3. Definiowanie grup w budżecie

Definiowanie grup w budżecie

W systemie istnieje możliwość łączenia pozycji budżetu w grupy. Grupowanie pozycji pozwala na wygodniejszą pracę z budżetem, w szczególności gdy jest on rozbudowany. Każda z grup może zostać zwinięta w celu ukrycia znajdującej się w niej prac, dodatkowo przedstawia ona zbiorcze informacje o zawartych w niej pozycjach.

W celu zdefiniowania grup w budżecie należy nacisnąć przycisk „grupy” znajdujący się nad budżetem. Zostanie otwarte nowe okno, w którym należy określić grupy oraz ich kolejność.

Przycisk zarządzania grupami w budżecie.
Zdefiniowane grupy.

Kolejność grup

Z poziomu okna definicji grup istnieje możliwość dowolnego ustalania ich pozycji poprzez kliknięcie na ikonę przesuwania grupy (z lewej strony) oraz przeciągnięcie jej w odpowiednie miejsce na liście. Ustalona kolejność grup jest zachowana również w budżecie.

Usuwanie grupy

Usunięcie grupy nie powoduje usunięcia powiązanych z nią pozycji w budżecie. Po usunięciu grupy zawarte w niej pozycje przeniesione zostaną na koniec sekcji Pozycje nie przypisane do grupy.

Updated on 9 czerwca, 2021

Related Articles