1. Home
  2. Korespondencja
  3. Jak dodać wpis w rejestrze poczty?

Jak dodać wpis w rejestrze poczty?

Rejestr poczty umożliwia dodawanie do systemu korespondencji firmowej przychodzącej oraz wychodzącej.

Dodawanie nowego wpisu korespondencji do systemu odbywa się z poziomu modułu Korespondencja. W celu otwarcie formularza dodawania nowego wpisu należy:

  • otworzyć menu znajdujące się z lewej strony aplikacji,
  • kliknąć w pozycję Korespondencja (rozwinie się lista),
  • kliknąć w pozycję Rejestr poczty,
  • kliknąć jeden z przycisków „Dodaj przychodzącą” lub ” Dodaj wychodzącą”.

Formularz poczty składa się z części na dane (lewa strona) oraz z części na załącznik (prawa strona).

Część z danymi przedstawia następujące pola.

  • Nazwa, pole wymagane. Są to na przykład: Umowa nr X, Faktura nr X, Wezwanie do zapłaty.
  • Kierunek, automatycznie uzupełnione pole zgodnie z wybranym wcześniej przyciskiem „Dodaj przychodzącą” lub ” Dodaj wychodzącą”.
  • Nadawca, blok automatycznie uzupełniony danymi firmy dla poczty wychodzącej. Możliwe jest rownież określenie daty wysyłki. Dla poczty przychodzącej dane Nadawcy wymagają uzupełnienia.
  • Odbiorca, blok automatycznie uzupełniony danymi firmy dla poczty przychodzącej. Możliwe jest rownież określenie daty odbioru. Dla poczty wychodzącej dane Odbiorcy wymagają uzupełnienia.
  • Tagi, opcjonalna lista tagów.
  • Opis, opcjonalny dłuższy opis dla poczty.
Updated on 2 czerwca, 2021

Related Articles