Rejestr poczty umożliwia dodawanie do systemu korespondencji firmowej przychodzącej oraz wychodzącej.
Dodawanie nowego wpisu korespondencji do systemu odbywa się z poziomu modułu Korespondencja. W celu otwarcie formularza dodawania nowego wpisu należy:
- otworzyć menu znajdujące się z lewej strony aplikacji,
- kliknąć w pozycję Korespondencja (rozwinie się lista),
- kliknąć w pozycję Rejestr poczty,
- kliknąć jeden z przycisków „Dodaj przychodzącą” lub ” Dodaj wychodzącą”.

Formularz poczty składa się z części na dane (lewa strona) oraz z części na załącznik (prawa strona).

Część z danymi przedstawia następujące pola.
- Nazwa, pole wymagane. Są to na przykład: Umowa nr X, Faktura nr X, Wezwanie do zapłaty.
- Kierunek, automatycznie uzupełnione pole zgodnie z wybranym wcześniej przyciskiem „Dodaj przychodzącą” lub ” Dodaj wychodzącą”.
- Nadawca, blok automatycznie uzupełniony danymi firmy dla poczty wychodzącej. Możliwe jest rownież określenie daty wysyłki. Dla poczty przychodzącej dane Nadawcy wymagają uzupełnienia.
- Odbiorca, blok automatycznie uzupełniony danymi firmy dla poczty przychodzącej. Możliwe jest rownież określenie daty odbioru. Dla poczty wychodzącej dane Odbiorcy wymagają uzupełnienia.
- Tagi, opcjonalna lista tagów.
- Opis, opcjonalny dłuższy opis dla poczty.