Koszty projektowe mogą zostać zaakceptowane lub odrzucone przez kierownika projektu lub inna osobę mająca uprawnienia do odczytu i zapisu w ramach kosztów projektowych danego projektu.
W celu akceptacji lub odrzucenia kosztu projektowego należy:
- otworzyć menu znajdujące się z lewej strony aplikacji,
- kliknąć w pozycję Projekty (rozwinie się lista),
- kliknąć w pozycję Projekty,
- na nowo otwartej stronie wybrać interesujący nas projekt,
- kliknąć w pole Koszty.

Kolejny widok to tabela wszystkich kosztów przypisanych do danego projektu. W celu akceptacji lub odrzucenia konkretnego kosztu projektowego należy kliknąć na wybrany numer kosztu.

Nowo otwarty formularz pozwala na trzy operacje: akceptacje, odrzucenie, przypisanie do projektu. Zmiana statusu kosztu (akceptacja lub odrzucenie) oraz opis są widoczne w szczegółach kosztu dla osoby obsługującej ten moduł.

- Akceptacja.
Akceptacja kosztu projektowego oznacza dodanie opisu oraz opcjonalne przypisanie kosztu do wybranych pozycji budżetowych. W celu akceptacji kosztu bez przypisania go do budżetu należy usunąć domyślnie dodany wpis w sekcji „Koszty prac projektowych”, poprzez kliknięcie ikony kosza.
Wybranie przycisku „Akceptacja” (Rysunek 1) otworzy okno szczegółów akceptacji (Rysunek 2).


2. Odrzucenie.
Odrzucenie kosztu projektowego wymaga uzasadnienia dlaczego dany koszt został przypisany nieprawidłowo.
Wybranie przycisku „Odrzuć” (Rysunek 3) otworzy okno szczegółów, gdzie należy uzasadnić powód odrzucenia (Rysunek 4).

