1. Home
  2. Administracja
  3. Dodawanie nowego użytkownika

Dodawanie nowego użytkownika

Dodawanie użytkownika do systemu odbywa się z poziomu modułu Administracja, w celu otwarcie formularzu dodawania nowego użytkownika należy:

  • otworzyć menu znajdujące się z lewej strony aplikacji,
  • kliknąć w pozycję Administracja
  • kliknąć w pozycję Użytkownicy
  • na nowo otwartej stronie nacisnąć przycisk „Dodaj” znajdujący się na górze strony.

Użytkownikiem systemu może zostać jedynie zdefiniowana w systemie osoba (użytkownik to osoba z dostępem do systemu). Dlatego w celu dodania nowego użytkownika konieczne jest wybranie dla jakiej osoby powinno zostać utworzone konto. Na liście osób nie będą widoczne osoby, dla których przypisani zostali już użytkownicy.

Po wybraniu osoby system automatycznie zaproponuje nazwę, na podstawię pełnej nazwy osoby, oraz login, na podstawie adresu email użytkownika. Następnie należy wprowadzić dwukrotnie hasło oraz nacisnąć przycisk zapisz. Spowoduje to zamknięcie formularza, a nowo utworzony użytkownik będzie widoczny już na liście.

W przypadku gdy interesująca nas osoba nie istnieje jeszcze w systemie, możliwym jest stworzenia nowej osoby, bezpośrednio z formularza. W tym celu należy zaznaczyć opcję „Dodaj użytkownika dla nowej osoby”, a następnie podać niezbędne dane.

Updated on 2 kwietnia, 2021

Related Articles