1. Home
  2. Projekty
  3. Dodawanie projektu

Dodawanie projektu

W celu dodania nowego projektu należy:

  • rozwinąć menu z lewej strony aplikacji;
  • kliknąć w pozycję Projekty, w celu rozwinięcia pozycji menu;
  • kliknąć w pozycję Projekty, w celu otwarcia strony z listą projektów;
  • kliknąć w przycisk Dodaj znajdujący się nad tabelą po prawej stronie;
  • wypełnić wymagane pola formularza;
  • kliknąć przycisk Zapisz.
Formularz dodawania nowego projektu.

Opis pól formularza:

  • Skrócona nazwa – krótka nazwa lub kod projektu, to ona prezentowana będzie w większości miejsce w systemie. Pole wymagane.
  • Nazwa – pełna nazwa projektu. Pole wymagane.
  • Status projektu – określa na jakim etapie znajduje się projekt. Domyślnie w systemie zdefiniowane są cztery statusy „Nowy”, „W trakcie realizacji”, „Zrealizowany” oraz „Niezrealizowany”. Lista ta może zostać zmieniona w konfiguracji firmy.
  • Kierownik projektu – osoba odpowiedzialna za zarządzanie projektem. Otrzyma ona pełne uprawnienia do projektu.
  • Tagi – lista opcjonalnych, kolorowych etykiet, które mogą zostać dodane do projektu.
  • Data rozpoczęcia oraz data zakończenia – szacowany czas trwania projektu. Wartości wykorzystywane przy tworzeniu wykresów.
  • Ulica, numer domu, miasto, kod pocztowy – adres pod którym prowadzony jest projekt.
  • Microsoft Teams – opcjonalny link do kanału w aplikacji Microsoft Teams, w której prowadzona jest dyskusja na temat projektu.

Wymagane uprawnienia

Nie każdy z użytkowników systemu jest uprawniony do zarządzania listą dostępnych projektów. Niezbędne do tego celu jest uprawnienie do tworzenia, edycji oraz usuwania projektów.

W celu nadania uprawnienia należy:

  1. otworzyć menu po lewej stronie aplikacji;
  2. kliknąć w pozycję Administracja;
  3. kliknąć w pozycję Użytkownicy;
  4. kliknąć w ikonę edycji uprawnień;
  5. na nowo otwartej stronie nadać uprawnienie do Tworzenia, edycji, usuwania projektów.
Updated on 12 maja, 2021

Related Articles