Oprócz funkcjonalności zarządzania czasami pracy na poziomie osoby oraz projektu, istnieje również możliwość zarządzania czasami pracy dla całej firmy. Użytkownik z uprawnieniami do zarządzania czasami pracy na poziomie całej firmy nazywany jest Administratorem modułu czasów pracy. Ma on możliwość przeglądania oraz edytowania wszystkich czasów pracy, bez żadnych ograniczeń.
W celu otwarcia kalendarza czasów pracy wszystkich osób należy:
- otworzyć menu po lewej stronie aplikacji;
- kliknąć w pozycję Czasy pracy;
- kliknąć w pozycję Kalendarz.

Z poziomu nowo otwartej strony, użytkownik może najechać kursorem myszy na dowolną komórkę aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat danego dnia. Aktualnie oprócz informacji o czasach pracy widok przestawia również informacje o:
- Weekendach oraz dniach wolnych od pracy (szare komórki).
- Absencjach (komórki z czerwoną ramką).
- Planowanych czasach pracy na podstawie grafiku (wartości przedstawione szarym kolorem tekstu).
W celu dodania nowego wpisu należy kliknąć w wybrany dzień, a następnie wypełnić informacje w formularzu, który wyświetlony zostanie po prawej stronie okna.

Uprawnienia użytkownika
W celu nadania użytkownikowi uprawnień administratora modułu czasów pracy należy:
- otworzyć menu po lewej stronie aplikacji,
- kliknąć w pozycję Administracja;
- kliknąć w pozycję Użytkownicy;
- kliknąć w ikonę edycji uprawnień;
- na nowo otwartej stronie nadać uprawnienia dostępu do modułu Czasy pracy.


W celu otrzymania nowych uprawnień użytkownik musi wylogować się oraz ponownie zalogować do systemu.