1. Home
  2. Koszty
  3. Akceptacja i odrzucenie kosztu projektowego

Akceptacja i odrzucenie kosztu projektowego

Koszty projektowe mogą zostać zaakceptowane lub odrzucone przez kierownika projektu lub inna osobę mająca uprawnienia do odczytu i zapisu w ramach kosztów projektowych danego projektu.

W celu akceptacji lub odrzucenia kosztu projektowego należy:

  • otworzyć menu znajdujące się z lewej strony aplikacji,
  • kliknąć w pozycję Projekty (rozwinie się lista),
  • kliknąć w pozycję Projekty,
  • na nowo otwartej stronie wybrać interesujący nas projekt,
  • kliknąć w pole Koszty.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Zrzut-ekranu-2021-04-26-o-12.31.55-1024x549.png

Kolejny widok to tabela wszystkich kosztów przypisanych do danego projektu. W celu akceptacji lub odrzucenia konkretnego kosztu projektowego należy kliknąć na wybrany numer kosztu.

Nowo otwarty formularz pozwala na trzy operacje: akceptacje, odrzucenie, przypisanie do projektu. Zmiana statusu kosztu (akceptacja lub odrzucenie) oraz opis są widoczne w szczegółach kosztu dla osoby obsługującej ten moduł.

  1. Akceptacja.

Akceptacja kosztu projektowego oznacza dodanie opisu oraz opcjonalne przypisanie kosztu do wybranych pozycji budżetowych. W celu akceptacji kosztu bez przypisania go do budżetu należy usunąć domyślnie dodany wpis w sekcji „Koszty prac projektowych”, poprzez kliknięcie ikony kosza.

Wybranie przycisku „Akceptacja” (Rysunek 1) otworzy okno szczegółów akceptacji (Rysunek 2).

Rysunek 1
Rysunek 2

2. Odrzucenie.

Odrzucenie kosztu projektowego wymaga uzasadnienia dlaczego dany koszt został przypisany nieprawidłowo.

Wybranie przycisku „Odrzuć” (Rysunek 3) otworzy okno szczegółów, gdzie należy uzasadnić powód odrzucenia (Rysunek 4).

Rysunek 3
Rysunek 4

Updated on 29 kwietnia, 2021

Related Articles